  • 1. Data: 2005-12-09 08:50:46
    Temat: Wspólne rozliczenie i mandaty
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam

    Planuję rozliczyć się z podatku wspólnie z żoną. Uzyskamy zwrot podatku. Czy z
    tej kwoty urząd odetnie kwoty ciążących na mnie mandatów, pomimo że rozliczamy
    się wspólnie?

  • 2. Data: 2005-12-09 10:44:27
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie i mandaty
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    z...@p...onet.pl napisał(a):

    > Planuję rozliczyć się z podatku wspólnie z żoną. Uzyskamy zwrot podatku. Czy z
    > tej kwoty urząd odetnie kwoty ciążących na mnie mandatów, pomimo że rozliczamy
    > się wspólnie?

    Może tak zrobić.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech ratymirski

  • 3. Data: 2005-12-15 06:34:38
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net> napisał w
    wiadomości news:dnbmv8$j33$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Może tak zrobić.

    Na pewno tak zrobi bo warunkiem koniecznym dla uzyskania zwrotu podatku jest
    barak zaległości w innych zobowiązaniach wobec US.
    Nadpłata lub zwrot w pierwszej kolejnosci są zaliczane na zaległości
    podatkowe.

    --
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie