  • Data: 2003-08-14 19:46:23
    Temat: Współwłasność i ulga remontowa.
    Od: "Janusz M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie, jaka będzie mi przysługiwała max. wysokość odliczenia od
    podatku w przypadku ulgi remontowej jeśli jestem właścicielem lokalu
    mieszkalnego ( max. ulga = 4725zł ) i równocześnie współwłaścicielem (w 20%)
    budynku mieszkalnego ( max. ulga = 5670zł ). Wiem, że przy zbiegu obu
    odliczeń obowiązuje górny pułap czyli 5670 zł, ale właścicielem budynku
    jestem w 20% ( podział spadku ) i nie wiem czy procentowy udział we
    własności przekłada się w jakimś stopniu na wysokość ulgi remontowej.
    Będę wdzięczny za pomoc w znalezieniu odpowiedzi na to pytanie.

    Pozdrawiam
    Janusz