  • 1. Data: 2003-05-08 07:13:12
    Temat: Wszyscy prowadzący DG pod CIT - nowe informacje
    Od: "ak" <a...@g...pl>

    Witam!
    Myślę że temat interesuje wiele osób z grupy więc pozwalam sobie podać nowe
    informacje.

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1463012.htm

    A poniżej cytat z tego artykułu.

    17-, 19-, 30- i 40-proc. stawki podatku od dochodów osobistych (przy progach
    6,6 tys. zł, 37 tys. zł, 74 tys. zł), pozostawienie wspólnego rozliczania
    się małżeństw i osób samotnie wychowujących dzieci;
    pozostawienie 2,8 tys. zł kwoty wolnej od podatku;
    likwidację ulgi odsetkowej i remontowej;
    obniżenie CIT-u do 19 proc. dla wszystkich prowadzących działalność
    gospodarczą;

    pozdrawiam, AK

  • 2. Data: 2003-05-08 17:43:22
    Temat: Re: Wszyscy prowadzący DG pod CIT - nowe informacje
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    ak chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > obniżenie CIT-u do 19 proc. dla wszystkich prowadzących działalność
    > gospodarczą;

    Następny zamach na przedsiębiorczość.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 3. Data: 2003-05-09 05:20:40
    Od: "ak" <a...@g...pl>

    A to w dzisiejszej Wybiórczej.

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1465429.html

    Cytat:

    "Zadowoleni mogą być przedsiębiorcy - stawka CIT stopnieje o 8 pkt., do 19
    proc., i będą ją płacić wszyscy przedsiębiorcy, także ci, którzy dotychczas
    rozliczali się według PIT (prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą)."

    pozdrawiam, AK

  • 4. Data: 2003-05-09 16:48:08
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > proc., i będą ją płacić wszyscy przedsiębiorcy, także ci, którzy
    > dotychczas rozliczali się według PIT (prowadząc jednoosobową

    Tak szczególnie ci co byli opodatkowanie w/g skali 19% -:)))
    Wedle CIT zapłacą 19 i jeszcze ładną trochę.

  • 5. Data: 2003-05-09 17:55:14
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    ak wrote:
> [...]
    > rozliczali się według PIT (prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą)."
    A zeby całkiem wyleczyć z ciągot gospodarczych, wszyscy będą prowadzić
    sprawozdawczość :[

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =