  • 1. Data: 2003-02-08 09:48:32
    Temat: Wycena budynku....?
    Od: "agtg" <a...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby podać mi namiar na cenniki służące
    do wyceny nieruchomości.
    Konkretnie chodzi mi o orientacyjną wycenę budynku mieszkalnego który mam
    zostać moją własności, a chciałem najpierw zorientować się co do wysokości
    podatku jaki przyjdzie mi zapłacić.
    Wiem z poprzedniej wyceny z 1997r ,że wyceniano go z cenników PZU z 1991r.

    Z góry dziękuję
    agtg

  • 2. Data: 2003-02-08 10:30:28
    Temat: Re: Wycena budynku....?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "agtg" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > podatku jaki przyjdzie mi zapłacić.
    > Wiem z poprzedniej wyceny z 1997r ,że wyceniano go z cenników PZU z 1991r.

    Wstepie to mozna isc do posrednictwa i zapytac za ile realniemoznapodobne
    mieszkanie kupic.
    Wycena kosztuje... Ok 1 000 PLN

    Boguslaw