  • 1. Data: 2004-04-07 17:08:54
    Temat: Wycofanie srodka trwalego
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Mam kilka sprzetow wpisanych do ewidencji jako
    srodki trwale (kamery internetowe, drukarki).
    Amortyzowane jednorazowo w koszty.
    Chcialem je zdjac z ewidencji jako uszkodzone i
    nie nadajace sie do uzytku, poprostu fizycznie zlikwidowac.

    Czy powinienem napisać jakis protokół likwidacji, czy też wystarczy
    ze w EŚT w rubryce 'przyczyna likwidacji' wpiszę np. zlomowanie
    z powodu uszkodzenia (no właśnie jak to najlepiej ująć) ?

    I mam jeszczę druga sprawe - podobnie, tylko stary samochod dostawczy
    w calosci zamortyzowany. Tego chcialbym z firmy przeniesc do prywatnego
    użytku (Jestem firmą jednoosobową , prowadze KPiR.)
    Jak to ująć w EŚT ?

    Dziękuje za ewentualne odpowiedzi.

    Paweł