  • 1. Data: 2004-04-07 17:54:48
    Temat: ile należy przechowywać dokumenty dra?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Właśnie ZUS przysłał mi pismo w którym zawiadamia mnie że brakuje im
    dokumentów dra za lipiec i sierpień 1999. Jak długo mam przechowywać te
    dokumenty?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2004-04-08 17:45:18
    Temat: Re: ile należy przechowywać dokumenty dra?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > Właśnie ZUS przysłał mi pismo w którym zawiadamia mnie że brakuje im
    > dokumentów dra za lipiec i sierpień 1999. Jak długo mam przechowywać te

    Rozsądnie byłoby przechować je aż do emerytury, wraz z dowodami wpłat.
    Tomek

  • 3. Data: 2004-04-08 18:07:38
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Rozsądnie byłoby przechować je aż do emerytury, wraz z dowodami wpłat.
    > Tomek
    Troche nie o to mi chodziło. bardziej mi chodzi o to jak długo będzie zus
    mnie wzywał żebym im pokazywał dokumenty. Inna rzecz przechowywac dla siebie
    a inna dla zus. i Latać co chwila i chwalić sie że ja mam a oni nie.

    Tak więc chodzi mi o to ile wg przepisów zus muszę te dokumenty
    przechowywać.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2004-04-08 19:18:40
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    > a inna dla zus. i Latać co chwila i chwalić sie że ja mam a oni nie.
    >
    > Tak więc chodzi mi o to ile wg przepisów zus muszę te dokumenty

    Bodaj wczoraj ktoś zapodał, że ZUS może ścigać 10 lat do tyłu.
    Tomek