    From: Rafał K. <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wydatki z konta firmowego
    Date: Wed, 16 Dec 2009 03:24:47 -0800 (PST)

    1.Wpłaciłem na swoje konto firmowe trochę moich prywatnych pieniędzy
    (tzn. nie zarobionych przez moją firmę), żeby mieć na składki ZUS.
    Dodatkowo za te pieniądze na firmowym koncie, kupiłem sobie kilka
    rzeczy niezwiązanych z firmą, tylko na użytek prywatny. Czy takie
    działanie jest dozwolone (tzn. czy Urzędy Skarbowe nie będą miały
    żadnych zastrzeżeń), że przelewam prywatne pieniądze na konto firmowe
    i kupuje sobie rzeczy nie związane z działalnością prywatną (trochę
    tak jakby te konto firmowe służyło mi jako osobiste)?

    2.Jeżeli w tym miesiącu coś zarobię, klient wpłaci mi to na moje konto
    firmowe, a ja będę chciał sobie za to kupić np. telewizor LCD, to mam
    nie płacić za niego z mojego konta firmowego, tylko najpierw przelać
    na konto osobiste i dopiero z niego zapłacić za telewizor? Byłoby to
    trochę bezsensowne jak dla mnie :)

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat