  • 1. Data: 2002-12-14 18:19:46
    Temat: Wydruk KPiR - data
    Od: "Tym" <tymk(nospam)@wp.pl>

    Taki problem techniczny... Prowadzę księgowość za pomocą programu, ale ze
    względu na ten cały cyrk z wymogami odnośnie oprogramowania robię wydruki
    papierowe. I tu pojawia się pytanko - czy jest jakiś określony termin, w
    którym muszę zrobić wydruk (program drukuje datę)? Jeśli np. wydruk z
    października zrobiłem w grudniu, to się nie przejmować, czy na wszelki
    wypadek przestawić datę ;-) i wydrukować jeszcze raz?
    --
    Pozdrawiam!
    Tym

  • 2. Data: 2002-12-14 19:15:27
    Temat: Re: Wydruk KPiR - data
    Od: "Aseta.pl" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Tym" <tymk(nospam)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > października zrobiłem w grudniu, to się nie przejmować, czy na wszelki
    > wypadek przestawić datę ;-) i wydrukować jeszcze raz?

    Kontrolerzy mają 20 % prowizji od znalezionych u Ciebie błędów. Psy gończe
    to są. Lepiej zmień datę.

  • 3. Data: 2002-12-14 20:22:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Dec 2002, Tym wrote:

> [...]
    >+ papierowe. I tu pojawia się pytanko - czy jest jakiś określony termin, w
    >+ którym muszę zrobić wydruk (program drukuje datę)?

    A przeczytać rozp. ds. KPiR - przeczytałeś ?
    Lezy na:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/fizycznych.shtml
    ...i się marnuje.
    Paragraf 31.2: "nie później niż do 20....za miesiąc poprzedni...
    sporządzić wydruk...."

    >+ Jeśli np. wydruk z
    >+ października zrobiłem w grudniu, to się nie przejmować, czy na wszelki
    >+ wypadek przestawić datę ;-) i wydrukować jeszcze raz?

    Bez przesady. Jeśli ostatniego będzie niedziela a poniedziałek
    i wtorek święta - to wcale nie masz obowiązku być w "miejscu
    przechowywania ksiąg" :]
    No, są u nas "długie łykendy", ale *tak* długiego (do 20.)
    jeszcze nie było ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-12-14 23:24:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Lepiej zmień datę.

    Dziurkaczem ją "zmasakruj", dziurkaczem...
    :-)