    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wydruk KPiR - data
    Date: Sat, 14 Dec 2002 21:22:40 +0100

    On Sat, 14 Dec 2002, Tym wrote:

    >+ Taki problem techniczny... Prowadzę księgowość za pomocą programu, ale ze
    >+ względu na ten cały cyrk z wymogami odnośnie oprogramowania robię wydruki
    >+ papierowe. I tu pojawia się pytanko - czy jest jakiś określony termin, w
    >+ którym muszę zrobić wydruk (program drukuje datę)?

    A przeczytać rozp. ds. KPiR - przeczytałeś ?
    Lezy na:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/fizycznych.shtml
    ...i się marnuje.
    Paragraf 31.2: "nie później niż do 20....za miesiąc poprzedni...
    sporządzić wydruk...."

    >+ Jeśli np. wydruk z
    >+ października zrobiłem w grudniu, to się nie przejmować, czy na wszelki
    >+ wypadek przestawić datę ;-) i wydrukować jeszcze raz?

    Bez przesady. Jeśli ostatniego będzie niedziela a poniedziałek
    i wtorek święta - to wcale nie masz obowiązku być w "miejscu
    przechowywania ksiąg" :]
    No, są u nas "długie łykendy", ale *tak* długiego (do 20.)
    jeszcze nie było ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd