  • 1. Data: 2005-09-09 14:59:07
    Temat: Wyjscie z podziemia :)
    Od: t...@p...onet.pl

    Mam zamiar otworzyć działalnosc gospodarczą 1 osobową , rozumiem że
    teraz składka na zus jest około 250 zł , jakie są dodatkowe obciązenia
    oprócz zus-u ? Jak najkorzystniej sie rozliczyć ze skarbowym ?. Działam w
    branży budowlanej remonty domów i mieszkań z dwoma wspólnikami, narazie nie mam
    zamiaru oficjalnie zatrudniać kolegów firma bedzie 1 osobowa.
    Wnioskuje że ZUS trzeba płacić nawet kiedy nie mam zlecen w danym miesiącu ale
    nie wiem jak to wygląda w skarbówce ?