  • 1. Data: 2003-11-16 21:32:47
    Temat: Wykup auta po leasingu
    Od: "Santos" <w...@i...pl>

    30 XI kończy mi się leasing auta ciężarowego / z kratką/.
    1. Czy mogę go wykupić na swoją firmę ?
    2. Czy wykupić go na drugą swojego syna firmę ?
    3. Czy mam możliwość podnieść jego wartość jako środka trwałego i jak to
    przeprowadzić ?
    A może ktoś przeszedł tę drogę to proszę o poradę ?

  • 2. Data: 2003-11-17 10:38:38
    Temat: Re: Wykup auta po leasingu
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Santos" <w...@i...pl> zapytał:

    > 30 XI kończy mi się leasing auta ciężarowego / z kratką/.
    > 1. Czy mogę go wykupić na swoją firmę ?
    > 2. Czy wykupić go na drugą swojego syna firmę ?

    > A może ktoś przeszedł tę drogę to proszę o poradę ?

    po przerobieniu pkt 1 i 2 śmiało mogę napisać że tak
    po zakończony leasingu samochodu przez firmę rodziców
    wykupiłem samochód od funduszu efl

    p.s. po przejestrowywaniu jeżdzę na starych blachach:-)

    pozdrawiam
    Robert Steward

  • 3. Data: 2003-11-19 13:03:06
    Od: "henry" <g...@o...pl>

    Witam
    A co z kratką? Nadal z nią jeździsz? Czy przerejestrowałeś na osobowy??
    henry

  • 4. Data: 2003-11-26 11:24:57
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    Użytkownik "henry" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > A co z kratką? Nadal z nią jeździsz? Czy przerejestrowałeś na osobowy??
    > henry

    nie przerejestrowałem, kratka została
    R.S.