  • 1. Data: 2004-08-26 21:36:00
    Temat: Wynajem mieszkania - jeszcze...
    Od: "robkor" <r...@k...net.pl>

    Witam. Przegooglowałem temat i proszę o potwierdzenie czy dobrze myślę.

    Od 1 X br będę wynajmował studentom mieszkanie za 500 zł + opłaty( czynsz,
    światło, dostęp do sieci) ok 500 zł
    Prowadziłem w styczniu przez 2 tyg DG i KPiR od tego czasu umowa o pracę.

    Czy mogę płacić ryczałt 8.5 % - (czyli 85 zł/ mies od ww kwoty) ?
    Czy wystarczy oświadczenie do US czy trzeba wypełniać coś specjalnego?
    Czy muszę składać przy ryczałcie PIT 5 co miesiąc ?

    Pozdrawiam
    robkor