  • 1. Data: 2008-09-28 14:18:26
    Temat: Wypadek przy pracy-ilośc dni na zwolnieniu a odszkodowanie
    Od: "K...@w...op" <n...@o...pl>

    Witam
    Brat uległ wypadkowi podczas wykonywania pracy.Dźwignął ciężar i "wyskoczył" mu
    dysk.Jest na własnej działalności gosp.Na razie otrzymuje zastrzyki i ma 9 dni
    zwolnienia.Gdy zanosiłam zwolnienie do ZUS to zapytano czy to był
    wypadek.Dopiero wtedy uświadomiłam sobie że faktycznie może to być tak
    zakwalifikowane.Brat jest tez dodatkowo ubezpieczony w PZU.
    Jak należy teraz postąpić ,gdzie zgłosić,ile musi być min. dni zwolnienia
    (oczywiście uczciwie podchodząc do sprawy)

    Pozdrawiam Ania