  • 1. Data: 2008-09-28 11:18:06
    Temat: Opłata za VAT-R (Warszawa Ursynów)
    Od: "FFS" <F...@n...pl>

    Witam.
    Dostałem mętliku podatkowego:( Gdzie wpłaca się opłatę skarbową za VAT-R
    (170 zł) gdy siedziba firmy to Warszawa Ursynów?
    Ponoć mam wpłacić opłatę na konto gminy Mokotów, bo US Ursynów leży na
    terytorium Mokotowa. Na stronach Ursynowa jest konto do opłaty skarbowej
    inne, ursynowskie.

    To gdzie mam wpłacić te pieniądze? Na konto Mokotowa czy Ursynowa?
    Mam już dość, początek i już szum informacyjny:(

    Dzięki za pomoc!

  • 2. Data: 2008-09-28 14:01:30
    Temat: Re: Opłata za VAT-R (Warszawa Ursynów)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-28 13:18 FFS napisał/a:
> [...]
    >
    > To gdzie mam wpłacić te pieniądze? Na konto Mokotowa czy Ursynowa?
    > Mam już dość, początek i już szum informacyjny:(

    Zadzwoń i zapytaj o numer konta, żeby od razu poszlo tam gdzie trzeba i
    pieniądze nie "błądzily".
    022 5486749, 022 5486775
    022 5486761 (to jest ul.Wynalazek 3-Kancelaria).

    --
    animka