  • 1. Data: 2002-09-25 19:51:41
    Temat: Wypranie 20 mln $
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    Witam

    Dostałem wczoraj ofertę wyprania 20 mln dolców. Czy tylko ja dostaje takie
    listy czy jest to jakaś masowa akcja i liczenie że ktos się trafi. Dostałem
    juz trzy takie. Z tego co mi wiadomo nie jestem znany w światku.

    Macio

  • 2. Data: 2002-09-25 21:54:25
    Temat: Re: Wypranie 20 mln $
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2002, Macio wrote:

> [...]
    >+ listy czy jest to jakaś masowa akcja i liczenie że ktos się trafi. Dostałem
    >+ juz trzy takie. Z tego co mi wiadomo nie jestem znany w światku.

    Nic się nie przejmuj.
    Pisałeś coś na "międzynarodowe" grupy dyskusyjne ?
    Mam na taką okazję innego użytkownika - dlatego wiem że
    *tam* dostaję taką propozycję raz na kilka kilka dni :>
    Nigeria ? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    PS: podobno udało im się naciągnąc w Polsce jakiś...urząd !!

  • 3. Data: 2002-09-25 21:57:23
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    > Nigeria ? ;)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > PS: podobno udało im się naciągnąc w Polsce jakiś...urząd !!

    FROM: COL. MICHAEL BUNDU.
    DEMOCRATIC REPUBLIC OF CONGO...
    Nie żebym się przejmował ale ciekawość mnie ogarneła.

    Macio

  • 4. Data: 2002-09-25 21:58:28
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > PS: podobno udało im się naciągnąc w Polsce jakiś...urząd !!

    skarbowy ? ;-)

    Pix

  • 5. Data: 2002-09-26 08:21:16
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    nie trzeba pisac na zagraniczne grupy,
    wystarczy pl.biznes.banki, a moze nawet pspp

    > FROM: COL. MICHAEL BUNDU.
    > DEMOCRATIC REPUBLIC OF CONGO...

    'col.' i 'democratic', hehe

  • 6. Data: 2002-09-27 20:22:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2002, pix wrote:

    >+ > PS: podobno udało im się naciągnąc w Polsce jakiś...urząd !!
    >+
    >+ skarbowy ? ;-)

    Nie, ale chyba gminę :]
    W końcu najstarszy bank Anglii tez upadł przez pracownika
    który miał "genialny pomysł na dorobienie sobie" (pieniędzmi
    banku).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-09-29 18:08:31
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    "Macio" <m...@p...com> skribis:

    >Witam
    >
    >Dostałem wczoraj ofertę wyprania 20 mln dolców.

    tzw. nigerian scam, radze uwazac bo mozna stracic zycie.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?