  • 1. Data: 2008-02-14 21:08:24
    Temat: Wyrok NSA o akcyzie >2l - kiedy w drożenie?..
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    Jak sądzicie, kiedy w cennikach nowych aut o poj. >2litry przestanie być
    widoczna wyższa akcyza ?... I ceny nie będą rosły skokowo na 2 litrach ?

    Arek

  • 2. Data: 2008-02-15 09:10:53
    Temat: Re: Wyrok NSA o akcyzie >2l - kiedy w drożenie?..
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Arek pisze:
    > Jak sądzicie, kiedy w cennikach nowych aut o poj. >2litry przestanie być
    > widoczna wyższa akcyza ?... I ceny nie będą rosły skokowo na 2 litrach ?

    A o jakim wyroku mówisz????
    O ile wiem jedyna kwestionowana stawka akcyzy to ta zależna od _wieku_
    samochodu. Była kwestionowana jak niezgodna z przepisami unijnymi.

    Stawka akcyzy zależna od pojemności unii nie przeszkadza.

    Daj namiary na ten wyrok.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-02-15 12:51:56
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    > Daj namiary na ten wyrok.

    NIe pamiętam namiaru-ale wyraźnie pamiętam że była tam mowa m.in. o 2
    litrach.
    Arek

  • 4. Data: 2008-02-15 13:08:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Arek pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > NIe pamiętam namiaru-ale wyraźnie pamiętam że była tam mowa m.in. o 2
    > litrach.

    Śmiem wątpić w wyrazistość tego wspomnienia.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2008-02-15 13:14:39
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    > A o jakim wyroku mówisz????
    > O ile wiem jedyna kwestionowana stawka akcyzy to ta zależna od _wieku_
    > samochodu. Była kwestionowana jak niezgodna z przepisami unijnymi.

    Chyba racja, tu jest tylko o sprowadzaniu
    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/15172/
    __Polska-Akcyza-za-duże-silniki-legalna-czy-nie-.htm
    ale gdyby rzeczywiście trzeba zwracać różnicę, to nikt nie kupi w pl auta
    ponad 2litry, i coś z tym i tak będą musieli zrobić na dłuższą metę..

    Arek

  • 6. Data: 2008-02-16 13:15:25
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    > Śmiem wątpić w wyrazistość tego wspomnienia.

    Wyraziste nie jest, wspominałem coś takiego, nie wiem co z tego wynika...
    Chyba że powinno być wolno sprowadzać z UE auta >2litry bez podwyższonej
    akcyzy ?