  • 1. Data: 2002-06-20 19:43:10
    Temat: Wzór VAT-7
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Czy są gdzieś w sieci programy do wypełniania tego i podobnych formularzy,
    lub też zablonów, dzięki którym można wypełnić druk, drukując same liczby.
    Dodam iż nie chodzi mi o całe programy do ksiegowości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 2. Data: 2002-06-20 19:57:24
    Temat: Re: Wzór VAT-7
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub też zablonów, dzięki którym można wypełnić druk, drukując same liczby.
    > Dodam iż nie chodzi mi o całe programy do ksiegowości.

    zajrzyj np:
    http://www.pity.pl/druki/index.htm

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-06-20 20:16:10
    Od: "Lazarus" <l...@d...pl>

    www.ips-infor.com.pl -super!

  • 4. Data: 2002-06-21 15:05:45
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > lub też zablonów, dzięki którym można wypełnić druk, drukując same liczby.
    > Dodam iż nie chodzi mi o całe programy do ksiegowości.

    Oficjalne wory pit'ow itp sa na www.mofnet.gov.pl

    Lecz niestety w pdf

    Boguslaw