  • 1. Data: 2005-07-20 09:29:34
    Temat: Z dobrego zródla wiem ze .... ZUS
    Od: "Photographer" <n...@p...onet.pl>

    Z dobrego zródla wiem ze ZUS ma w 2009 byc zlikwidowany bo zbankrutuje jako
    instytucja i ze maja pozostac tylko prywatne ubezpieczenia

    i co Wy na to

    Ja sie ciesze :)

    Piotr

  • 2. Data: 2005-07-20 09:41:17
    Temat: Re: Z dobrego zródla wiem ze .... ZUS
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    >Z dobrego zródla wiem ze ZUS ma w 2009 byc zlikwidowany bo zbankrutuje jako
    > instytucja i ze maja pozostac tylko prywatne ubezpieczenia
    > i co Wy na to
    > Ja sie ciesze :)

    A kto pokryje zobowiązania zusu? Np. moją emeryturę, filar I ???

  • 3. Data: 2005-07-20 13:13:12
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

> [...]
    jako
    > instytucja i ze maja pozostac tylko prywatne ubezpieczenia

    Bo jesteś naiwny.
    Zobowiązania finansowe zostaną , a czy to się będzie nazywało
    ZUS , SRUS czy inaczej to żadna różnica .
    Popatrz na służbę zdrowia - były kasy chorych , jest NFZ
    a zmiana ma na celu tylko rozdrapanie na lewo kolejnych pieniędzy
    przez tego , kto akurat jest u koryta.

    IYIS

  • 4. Data: 2005-07-20 14:01:35
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    > Z dobrego zródla wiem ze ZUS ma w 2009 byc zlikwidowany bo zbankrutuje
    jako
    > instytucja i ze maja pozostac tylko prywatne ubezpieczenia
    >
    > i co Wy na to

    nooo na pewno, zbankrutuje razem z Państwem i nasz budżet wykupi Ekwador..
    dobre
    ale jeśli z dobrego źródła, to czekam do 2009 :)

  • 5. Data: 2005-07-20 14:51:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Photographer" <n...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:dbl5o7$8ko$1@news.onet.pl...
    >Z dobrego zródla wiem ze ZUS ma w 2009 byc zlikwidowany bo
    >zbankrutuje jako
    > instytucja i ze maja pozostac tylko prywatne ubezpieczenia
    >
    > i co Wy na to

    My na to: "mamy cie". :-) Kwiaty to moze wreczy Ci ktos inny. :-)

    marekz