  • 1. Data: 2005-07-20 06:23:14
    Temat: VAT-R UE
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    Witam wszystkich.

    Czy jeżeli świadczę usługi (KPiR) dla podmiotów z UE, to muszę złożyć do US
    druk VAT-R UE?
    Który przepis to reguluje?
    Z góry dzięki za odpowiedź

    pozdrawiam
    nnowy

  • 2. Data: 2005-07-20 07:10:15
    Temat: Re: VAT-R UE
    Od: "my way" <y...@t...pl>

    Użytkownik "nnowy" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich.
    >
    > Czy jeżeli świadczę usługi (KPiR) dla podmiotów z UE, to muszę złożyć do
    US
    > druk VAT-R UE?

    nie

    > Który przepis to reguluje?

    art.97 ust.1-3

    > Z góry dzięki za odpowiedź

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-20 16:14:33
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dbkqho$e51$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): nnowy z adresu <n...@g...pl> napisał(a):
    > Czy jeżeli świadczę usługi (KPiR) dla podmiotów z UE, to muszę złożyć
    > do US druk VAT-R UE?
    > Który przepis to reguluje?

    nie
    nazwa deklaracji też to w pewien sposób określa

    dodam jeszcze, że w US tak nie do końca wiedzą i kiedy zacząłem analizować
    sprawę, to pani w US powiedziała "wie Pan - w sumie ma Pan rację, dla usług
    składać nie trzeba - więc lepiej po 6 miesiącach znowu zrobić zgłoszenie,
    aby Pana nie wykreślono. Chociaż z tego co wiem, nasz US jeszcze nikogo nie
    wykreślił. Bo wie Pan - te deklaracje to taka sztuka dla sztuki :) "

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-07-21 08:49:27
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    plusz napisał(a):

    > aby Pana nie wykreślono. Chociaż z tego co wiem, nasz US jeszcze nikogo nie
    > wykreślił. Bo wie Pan - te deklaracje to taka sztuka dla sztuki :) "

    Ha.
    A jednak taka sztuka może być bardzo kosztowna... Znam bardzo dobrze
    historię kiedy to jeden podatnik, na skutek niepostawienia "ptaszka"
    przy WDT w tym, ze właśnie zgłoszeniu, musiał wszystkie dostawy
    wspólnotowe potraktować jako krajowe, czyli opodatkować 22% VATem.

    Prawdziwa sztuka zawsze się obroni... ;)

    AlterNative
    http://grid.livenet.pl/news.php

  • 5. Data: 2005-07-21 09:12:42
    Od: "my way" <y...@t...pl>

    Użytkownik "AlterNative" <n...@g...wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:dbnnis$omo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wspólnotowe potraktować jako krajowe, czyli opodatkować 22% VATem.
    >
    > Prawdziwa sztuka zawsze się obroni... ;)

    a spróbuj sobie postawić takiego ptaszka "na zapas" i nie miej 250.000 PLN
    na zbyciu...
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-07-21 11:11:15
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    my way napisał(a):

    > a spróbuj sobie postawić takiego ptaszka "na zapas" i nie miej 250.000 PLN
    > na zbyciu...
    > pozdrawiam

    No tak. To jeden z prezentów naszych rządzących, bez którego jakoś
    wszyscy mogą się obejść w innych krajach UE, a z którym Polacy musza się
    ciągle użerać.

    ....i za czyje grzechy (czyt. zaległości podatkowe ;)

  • 7. Data: 2005-07-21 18:04:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    my way wrote:
    > a spróbuj sobie postawić takiego ptaszka "na zapas" i nie miej
    > 250.000 PLN na zbyciu...

    A konkretnie co masz na myśli,
    bo właśnie tak zrobiłem.

  • 8. Data: 2005-07-22 06:07:22
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    cef napisał(a):

    > A konkretnie co masz na myśli,
    > bo właśnie tak zrobiłem.

    Termin zwrotu podatku może wydłużyć się nawet o 1,5 roku....

  • 9. Data: 2005-07-25 20:03:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    AlterNative wrote:

    > Termin zwrotu podatku może wydłużyć się nawet o 1,5 roku....

    Eee, to nie takie straszne,
    zwrot zawsze można na jakiś
    inny podmiot
    przepchnąć... :-)

  • 10. Data: 2005-07-28 10:57:59
    Od: "my way" <y...@t...pl>

> [...]
    > wspólnotowe potraktować jako krajowe, czyli opodatkować 22% VATem.
    >
    > Prawdziwa sztuka zawsze się obroni... ;)

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_050728/fi
    rma_a_7.html

    "Omyłka przy rejestracji"
    chyba przestanę czytać "Rz"