  • 1. Data: 2006-02-09 14:15:29
    Temat: ZUS, ale warto zaglądnąć
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich który nie jest ocy ten skrót. Poniżej podaję nr telefonu do
    organizacji która za cel postawiła sobie zmienić coś w tym temacie. Działają od
    niedawna, ale mają już kilka oddziałów w całej Polsce. Czy więcej nas będzie
    tym prędzej będzie można coś zrobić.

    Organizacja nazywa się " Płatnicy kontra ZUS ", a telefon do nich to.

    0885 129 843

    Na pohybel.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-02-09 14:24:44
    Temat: Re: ZUS, ale warto zaglądnąć
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > tym prędzej będzie można coś zrobić.
    >
    > Organizacja nazywa się " Płatnicy kontra ZUS ", a telefon do nich to.

    Ej, ale po ch* to podajesz? Co, mam tam zadzwonić i powiedzieć "Dzień
    dobry, jestem Michał, co mi państwo opowiecie?", czy co? Bo jakoś
    nie rozumiem. Czy też może mam tam zadzwonić i będzie poczta głosowa
    na którą nagram bluzgi pod adresem ZUSu?
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2006-02-09 15:26:02
    Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
    > nie rozumiem. Czy też może mam tam zadzwonić i będzie poczta głosowa
    > na którą nagram bluzgi pod adresem ZUSu?

    A może okaże się że za każdą minutę płacę 10 albo wiecej? Też mnie to
    zastanawia po co ten numer?

  • 4. Data: 2006-02-09 15:31:32
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie rozumiem. Czy też może mam tam zadzwonić i będzie poczta głosowa
    > na którą nagram bluzgi pod adresem ZUSu?
    Zadzwoń. Potem podyskutujemy. Oni zaczęli robić to o czym na grupach od kilku
    lat tylko dyskutujemy. Zorganizować się. A oni mają już kilkuset członków. Za
    kilka dni będę jednym z nich. A jeżeli zostawimy ich samych sobie, to będziemy
    mogli sklinać na tę instytucję nastepne kilka, kilkanaście albo kilkadziesiąt
    lat. W pojedynkę to możemy sobie wrzeszczeć do u....j śmierci. Ale jak bedzie
    to kilka albo kilkadziesiąt tysiecy ludzi mówiących jednym głosem to pokaż mi
    polityka któremu będzie to obojetne.

  • 5. Data: 2006-02-09 15:36:39
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Działają od

    > A może okaże się że za każdą minutę płacę 10 albo wiecej? Też mnie to
    > zastanawia po co ten numer?

    To jest numer ich komórki, gdyż stacjonarny po kilku dniach bez powodu ( ? )
    został odłączony.

  • 6. Data: 2006-02-09 16:58:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > to kilka albo kilkadziesiąt tysiecy ludzi mówiących jednym głosem to pokaż mi

    Nie chce mi się dzwonić. Gadam tyle przez telefon, że już nie chce mi się
    do jakiejś nieznanej osoby dzwonić w niewiadomej sprawie i wysłuchiwać
    niewiadomo jakiej odpowiedzi... Niech zrobią stronę WWW, choćby prostą
    bez grafiki, na darmowym serwerze, to poczytam i może wtedy zadzwonię.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 7. Data: 2006-02-09 17:16:03
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > niewiadomo jakiej odpowiedzi... Niech zrobią stronę WWW, choćby prostą
    > bez grafiki, na darmowym serwerze, to poczytam i może wtedy zadzwonię.

    Nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów ale jest to prawie że
    niemożliwe. Nawet konta poczty elektronicznej im blokują i muszą zakładać co
    chwila nowe.
    Ale każdy jest kowalem swojego losu i nie mam zamiaru przekonywać kogokolwiek
    nastawionego na nie.

    pozdrówka.

    nie kradnij, finans minister nie toleruje konkurencji

  • 8. Data: 2006-02-09 17:43:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik złodziej podatków <e...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:4cb9.00000166.43eb4e80@newsgate.onet.pl> wstukał:

    > Organizacja nazywa się " Płatnicy kontra ZUS ", a telefon do nich to.
    > 0885 129 843

    O to ci, z którymi dziś Weiss rozmawiał w "Dzwonię do Pana/Pani..."

    Nie słuchałem całości, ale ta panienka cieniutko śpiewała. Z tego co
    wywnioskowałem, to zajmują sie urlopem macierzyńskim dla DG.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2006-02-09 21:25:43
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie słuchałem całości, ale ta panienka cieniutko śpiewała. Z tego co
    > wywnioskowałem, to zajmują sie urlopem macierzyńskim dla DG.

    Również urlopami macierzyńskimi. Poza tym jeszcze wieloma sprawami. Szkoda że
    nie słyszałeś wszystkiego bo mówiła całkiem sensownie. Wydaje mi się że można
    spróbować ( ja już się zgłosiłem chociaż ze względu na wiek raczej nie mam
    szans skorzystać nawet gdyby udało się coś wywalczyć ) tym bardziej że samym
    gadaniem i pisaniem czy tu czy gdzie indziej nic jeszcze nie udało się
    załatwić. A oni już istnieją i próbują coś robić. Jeżeli ich zostawimy bez
    wsparcia to nie narzekajmy potem że " trzeba by coś z tym czy z tamtym zrobić.
    Istnieje takie oklepane co prawda hasło" w jedności siła ", a przecież takich
    mikro jak my, w Polsce są dziesiątki tysięcy, a doliczcie do tego nasze
    rodziny. To jest potężny elektorat. Nie wiem czy znajdzie się polityk który
    będzie miał odwagę zlekceważyć taką siłę. Ale coć, nikogo nie mozna zmusić
    nawet do działania w dobrze pojetym własnym interesie i nie mam takiego
    zamiaru. Chciałem tylko zasygnalizować że jednak można spróbować coś zrobić i
    niektórzy próbują, a my możemy nadal na forum ględzić jak to jest nam źle.
    Tylko czy od tego ględzenia komukolwiek się poprawi ? Smiem wątpić.

  • 10. Data: 2006-02-09 21:45:48
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Ostatnio analizowałem takie sytuacje.

    Mój znajomy (30 latek) zachorował na śmiertelną chorobę.
    Lekarz mu powiedział że w najlepszych okolicznościach pozyje ok 5 lat.
    Jest osobą samotną, nie ma żony, dzieci, równiez rodziców którzy zmarli.
    Pracuje w bardzo dobrej firmie i zarabia wcale niemało.
    Z racji wieku należy do OFE, do którego musi przelewać część własnych
    pieniędzy, co do których jest pewien, że z nich nie skorzysta (umrze
    wcześniej zanim przejdzie na emeryturę).
    Z pieniędzy tych nie skorzystają również jego spadkobiercy, bo po prostu
    ich nie ma.

    Jak myślicie - czy taka sytuacja nie godzi w jego prawo do poszanowania
    własności.

    Kolega zastanawia się nad skarga do rzecznika praw obywatelskich o
    stwierdzenie za niezgodna z konstytucją ustawy o OFE.
    W jego przypadku składka, jaką musi płacić do ZUSu jest zwykłaym
    złodziejstwem.