  • 1. Data: 2006-04-10 17:54:49
    Temat: wspolwlasnosc a sprzedaz ST
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu>

    Jak to powinno wyglądać. Mialem ci ja środek trwały. Byłem jego
    współwłaścicielem. Przy wciagnieciu na EST jako wartość początkową
    uznałem ileśtam procent jego ceny wynkowej. To chyba oczywiste. Ale jak
    to jest w przypadku jego sprzedaży? Sprzedałem go za jakąśtam cenę. Do
    celów księgowych "użyłem" odpowiedni procent ceny sprzedaży. Czy jednak
    współwłaściciel powinien coś zapłącić od "swojego udziału"? Jakieś PCC
    czy jak? Zeznaję, że współwłaściciel nie prowadzi DG tak jak ja. A ja
    jestem VATowcem na PKPiR.

    A tak na marginesie - jak to w ogóle jest. Czy PCC płacą obie strony
    umowy czy tylko jedna z nich?

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net