  • 1. Data: 2003-01-22 10:59:01
    Temat: ZUS o ile można podnieś składkę
    Od: "Leszek" <x...@p...onet.pl>

    Może gdzieś ta kwestia leży , ale szukam i coś słabo .
    2 lata DG Vat KPiR na żone jestem pełnomocnikiem.
    Żona zachorowała m-c zwolnienia ale sie pewnie przedłuży.
    Opłaca Zus ok.560 zł.
    Ile dostanie chorobowego.

    I czy jest mozliwość otrzymać ew.wiecej po podniesieniu składek
    i ile taka składka by kosztowała.

  • 2. Data: 2003-01-22 17:24:56
    Temat: Re: ZUS o ile można podnieś składkę
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2 lata DG Vat KPiR na żone jestem pełnomocnikiem.
    > Żona zachorowała m-c zwolnienia ale sie pewnie przedłuży.
    suma podstaw z 12 podzielone przez 12 razy 80% i minus podatek.
    ok 790 zł na rękę miesięcznie.
    No i za okres na którym jest na chorobowym nie odprowadza składek czyli ok
    560 do przodu.

    > I czy jest mozliwość otrzymać ew.wiecej po podniesieniu składek
    > i ile taka składka by kosztowała.
    już nie, bo jeżeli już jest na chorobowym to podniesienie składki nic nie
    da. zresztą i tak bierze się średnią z 12 miesięcy...

    PawełJ