  • 11. Data: 2004-02-22 19:04:26
    Temat: Re: ZUS (styczniowy) a PIT5L też styczniowy (a KUP)?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Feb 2004 15:38:27 +0100, w <c17qi9$boj$1@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy
    <m...@e...com.pl> napisał(-a):

    > Jak to nie? Podali termin OD którego mozna płacic zdrowotne?
    >
    > Gotfrydzie, znowu sie zapetlasz ;-)
    >
    > Maddy co roku płacąca 30 listopada składki za listopad

    Ale nam chodzi o składki GRUDNIOWE płatne w LISTOPADZIE. :)

  • 12. Data: 2004-02-23 07:28:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Ale nam chodzi o składki GRUDNIOWE płatne w LISTOPADZIE. :)

    Składki grudniowe są PŁATNE do 10 stycznia.

    Ale może chodziło o OPŁACENIE składek grudniowych w listopadzie, co? :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2004-02-23 12:04:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Feb 2004 08:28:04 +0100, w <c1ca6h$bvq$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy
    <m...@e...com.pl> napisał(-a):

    > Składki grudniowe są PŁATNE do 10 stycznia.
    > Ale może chodziło o OPŁACENIE składek grudniowych w listopadzie, co? :-)

    No w końcu załapała :P.

  • 14. Data: 2004-02-23 20:39:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    >+ > On Fri, 20 Feb 2004, Radosław Popławski wrote:
    >+ > [...]
    >+ >
    >+ >>+ Albo w listopadzie za grudzień ;)
    >+ >
    >+ > To jest chyba trudniejsza sprawa: w końcu nie wiesz ile będziesz
    >+ > miał zapłacić. A nuż "coś wyskoczy"...
    >+
    >+ 30 listopada wiem dokładnie jakie składki bede musiała zapłacić.
    >+ Wiem też że już w listopadzie nie zachoruje, nie zatrudnie się nigdzie i
    >+ nie zlikwiduje działalności :-))

    Ależ oczywiście :)
    Tyle że ja rozumiałem właśnie "należne za okres", więc przeciwwskazań
    do zapłacenia listopadowej 30. listopada nie widzę, ale "grudniowej"
    (tej z terminem do 10 stycznia) tak... :)

    >+ > Hm... społeczne może się da (napisali tylko: "zapłaconych")
    >+ > Ze zdrowotnym może być gorzej: napisali "zapłaconych zgodnie
    >+ > z przepisami", a "przepisy" chyba przedpłaty nie przewidują :)
    >+
    >+ Jak to nie? Podali termin OD którego mozna płacic zdrowotne?

    Skoro "zgodnie z przepisami" to tak jak napisałaś: kiedy już
    wiesz ile się należało, czyli najwcześniej ostatniego dnia miesiąca
    za który składka jest należna.

    >+ Gotfrydzie, znowu sie zapetlasz ;-)

    Sprzeciw, Wysoki Sądzie !
    To jest stronnicze odczytywanie zeznań !

    >+ Maddy co roku płacąca 30 listopada składki za listopad

    ...no i o to chodzilo. A propozycję rozumiałem jako zapłacenie
    *nadto* *jeszcze* za grudzień. IMHO - społeczne chyba można,
    zrowotne nie bardzo.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)