  • 1. Data: 2005-05-11 17:45:29
    Temat: ZUS - zaległa skł. zdrowotna
    Od: "Andrzej" <a...@a...pl.ds>

    Witam,

    W bieżącym miesiącu nie posałem składki zdrowotnej ZUS, gdyż mam inne ,
    ważniejsze wydatki. Czy będzie wielki problem,jeśli za miesiąc poślę zaległą
    za kwiecień i aktualną za maj ?

    Nie będę wypruwał żył dla tej bandy, choć byc może trzeba? Co radzicie?

    Dziękuję za radę

  • 2. Data: 2005-05-12 13:01:06
    Temat: Re: ZUS - zaległa skł. zdrowotna
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > zaległą za kwiecień i aktualną za maj ?
    >
    > Nie będę wypruwał żył dla tej bandy, choć byc może trzeba? Co radzicie?

    Tak czy inaczej teraz już za późno na bieżącą składkę, więc już jest
    opóźnienie w zapłacie.