  • 1. Data: 2002-09-09 09:45:26
    Temat: Za nasze podatki
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Nowe limuzyny pana marszałka

    "Życie Warszawy" pisze o nowych samochodach dla urzędu marszałkowskiego woj.
    mazowieckiego.

    Trzy ekskluzywne samochody kupił mazowiecki urząd marszałkowski. Dostarczyła
    je płocka firma, której współwłaścicielem był dobry znajomy marszałka Adama
    Struzika.

    Do przetargu stanęły trzy firmy - dealerzy Renault, Citroena i Nissana. 30
    lipca nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu, który wygrał znajdujący się w
    fatalnej sytuacji finansowej Niss-Mot z siedzibą w Płocku. Za 246 tys. zł
    zobowiązał się on dostarczyć trzy ekskluzywne nissany primery dla członków
    zarządu mazowieckiego urzędu marszałkowskiego. Jednym z aut jeździ już
    PSL-owski marszałek województwa Adam Struzik.

    Wiesława Lipińska, rzeczniczka urzędu powiedziała, że głównym kryterium
    przetargu była cena. Postawiliśmy też warunek, aby dealer nabył od nas pięć
    używanych aut. Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma z Płocka i ona
    wygrała konkurs - podkreśliła Wiesława Lipińska

    "Życie Warszawy" zastanawia się dlaczego władze sejmiku mazowieckiego kupują
    dla siebie samochody raptem na kilka tygodni przed wyborami samorządowymi?
    Dlaczego są to auta o bardzo wysokim standardzie? Dlaczego w końcu do
    przetargu staje firma prowadzona przez znajomych marszałka Struzika, mająca
    siedzibę w mieście faworyzowanym przez PSL-owskiego działacza?

    O kulisach przetargu warszawski dziennik pisze w artykule "Limuzyny
    Struzika".

    http://info.onet.pl/550467,11,item.html?

  • 2. Data: 2002-09-09 13:46:30
    Temat: Re: Za nasze podatki
    Od: "JK" <j...@p...onet.pl>

    A co jest ekskluzywnego w Nissanie Primera, za 80 tyś zł ? Sam zarób jakieś
    pieniądze i nie patrz innym po kieszenach.
    pzdr, JK

  • 3. Data: 2002-09-09 21:55:27
    Temat: Odp: Za nasze podatki
    Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl>

    Użytkownik JK <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    > A co jest ekskluzywnego w Nissanie Primera, za 80 tyś zł ? Sam zarób
    jakieś
    > pieniądze i nie patrz innym po kieszenach.

    Po kieszeniach?
    Przecież właśnie gościowi wyraźnie idzie o to, że ci
    co wydali te pieniądze wcale ich nie zarobili.

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-09-10 07:02:05
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Wiesiek P. napisał:

    > jakieś

    > Po kieszeniach? Przecież właśnie gościowi wyraźnie idzie o to, że
    > ci co wydali te pieniądze wcale ich nie zarobili.

    Co nie zmienia faktu że nissan promera za 80 tys. to żadna ekskluzywna
    limuzyna. Oglądałam Primerę miesiąc temu. Za takie pieniądze dostaje
    sie średni standard. Żeby można mówić o ekskluzywnej limuzynie trzeba
    z 50 tys. dołożyć.
    Chyba że dostali az taka zniżkę. A wtedy to pogratulować zyłki do
    targowania się. Potrzeba nam więcej takich ludzi!!

    Też bym chciała ekskluzywna limuzyne za 80 patyków...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-09-10 08:50:18
    Od: "misiek" <k...@h...com>

    Użytkownik Maddy <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

> [...]
    > targowania się. Potrzeba nam więcej takich ludzi!!
    >
    > Też bym chciała ekskluzywna limuzyne za 80 patyków...

    I ja bym chciał za darmo ;-)
    Albo z podatków UE :-)))

  • 6. Data: 2002-09-10 20:27:29
    Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl>