  • 1. Data: 2004-03-08 12:23:08
    Temat: Zakonczenie dzialalnosci gospodarczej a ZUS
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Pod koniec zeszlego roku zaczalem prowadzic dzialalnosc gospodarcza. Nie
    osiagnalem zadnego dochodu wiec nie zlozylem jeszcze rzadnej deklaracji
    PIT-5, jedynie VAT-7. Z roznych przyczyn pragne teraz zakonczyc ta
    dzialalnosc. Moje pytanie dotyczy ZUS-u. Jak i gdzie mam zaksiegowac oplate
    skaldek ZUS za luty. Dzialalnosc zakonczylem z koncem lutego, tak wiec w
    marcu nie prowadze juz KPiR. Z tego co udalo mi sie dowiedziec powinienem
    wykazac skaldke na ZUS w deklaracji PIT-5. Prosze mi powiedziec, czy w takim
    razie mimo braku dochodu mam zlozyc deklaracje PIT-5 za ostatni miesiac
    dzialalnosci - luty ?

    P.