  • 1. Data: 2004-12-26 13:42:49
    Temat: Zakup samochodu - podatek 2%
    Od: "Stachoo Woo." <f...@o...pl>

    Witam!

    Jakie są konsekwencje niezapłacenia podatku 2%.
    Miesiąc temu kupiłem samochód i do tej pory niezpłaciłem, po prostu całkiem
    mi to wyceciało z głowy. Czego mogę się spodziewac? A w zasadzie w jakiej
    wysokości ;-)

    W.

  • 2. Data: 2004-12-26 15:20:05
    Temat: Re: Zakup samochodu - podatek 2%
    Od: "Slayer" <n...@m...meila>

    Użytkownik "Stachoo Woo." <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > całkiem
    > mi to wyceciało z głowy. Czego mogę się spodziewac? A w zasadzie w jakiej

    należy złożyć deklarację PCC-1 , opłacić podatek wraz z odsetkami za zwłokę
    i dołaczyć pisemko o czynnym żalu zgodnie z art. 16 kodeks karny skarbowy
    (chyba...) , bez pisemka też można , ale wtedy możesz zostać ukarany za nie
    złożenie deklaracji w terminie...