  • 1. Data: 2003-11-25 13:01:37
    Temat: Zakup towaru na nieistniejaca juz firme
    Od: "Marcin S." <m...@t...net>

    Witam,
    mam takie pytanie: czy jezeli zostala zlikwidowana firma a u kontrahenta ona
    nadal figuruje, to czy jezeli zostanie wystawiona faktura VAT na taka firme
    to grozi cos za to ? Chodzi mi o odpowiedzialnosc zarowno sprzedawcy jak i
    nabywcy. Jestem laikiem w tym temacie ale akurat znajomy ma potrzebe zakupic
    cos i może to zrobic wylacznie na firme i w zwiazku z tym zostanie
    wystawiona faktura VAT. Oczywiscie towar ten pojdzie prywatnie do domu ale
    akurat firma ma takie wymogi ze handluja tylko z innymi firmami a os.
    prywatnym nie sprzedaja.

    Prosilbym o odpowiedz osob obeznanych w temacie.
    Z gory dziekuje

    Pozdrawiam

    Marcin