  • 1. Data: 2003-11-25 09:30:09
    Temat: wypłata za niepełny miesiąc
    Od: "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl>

    Czy pracownik który jest zatrudniony w jakimś zakładzie pracy i prowadzi
    działalność gospodarczą, przyjmuje się do mnie do pracy powinien złożyć
    jakiś dokument czy oświadczenie.
    I jak mu naliczyć koszty uzyskania przychodu jeśli przepracował u mnie 2
    tygodnie?
    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2003-11-25 09:42:02
    Temat: Re: wypłata za niepełny miesiąc
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Milner" <k...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bpv77k$1vk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy pracownik który jest zatrudniony w jakimś zakładzie pracy i prowadzi
    > działalność gospodarczą, przyjmuje się do mnie do pracy powinien złożyć
    > jakiś dokument czy oświadczenie.
    nie pamietam nazwy formularza ale napewno bedzie to oswiadczenie o
    niestosowaniu ulgi podatkowej .

    > I jak mu naliczyć koszty uzyskania przychodu jeśli przepracował u mnie 2
    > tygodnie?
    Kup stosujesz normalne nie dzieląc na dni czyli standartowe w pełnej
    wysokości lub podwyzszone jeśli poza miejscem zamiszkania .
    Wiola