  • 1. Data: 2006-12-14 19:49:43
    Temat: Zakup urządzeń do firmy - cło,podatki pytanie.
    Od: jack <j...@w...pl>

    Prowadzę w Polsce firmę i mam okazję tanio kupić w Kanadzie
    urządzenia typu generator prądu, kompresor do mojej własnej
    działalności, załatwiłem transport etc.,
    Zwlekam bo nie wiem dokładnie ile zapłacę za cło i podatki ewentualne,
    jeśli ktoś znałby odpowiedź albo miał jakieś info w tej sprawie i mógł
    służyć pomocą proszę o kontakt.
    Dodam tylko tyle że różnica w cenach między Polską a Kanadą jest duża.

    j...@w...pl
    www.korbus.art.pl

  • 2. Data: 2006-12-14 21:34:24
    Temat: Re: Zakup urządzeń do firmy - cło,podatki pytanie.
    Od: "Krystian" <v...@i...pl>

    > Zwlekam bo nie wiem dokładnie ile zapłacę za cło i podatki ewentualne,
    > jeśli ktoś znałby odpowiedź albo miał jakieś info w tej sprawie i mógł
    > służyć pomocą proszę o kontakt.

    1.Zadzwoń do UC i bedziesz wszystko wiedział.
    2. Jak nie lubisz dzwonic to zobacz
    https://www.celina.krakow.uc.gov.pl/kalkulator/index
    .jsp

    czyli:cło+vat