  • 1. Data: 2005-12-27 13:34:46
    Temat: Zakup zza granicy,kiedy w pkpir
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    Witajcie ponownie

    mam jeszcze jedno pytanie
    kupilem towar z poza UE zaplacilem gotowka w listopadzie,towar dostalem w
    grudniu.Pytanie
    -jaki mam przyjac kurs dolara,czy sredni NBP (dewizy czy waluta?)z dnia
    otrzymania towaru czy z dnia zaplaty za towar
    -kiedy wpisac to do kpir

    seba

  • 2. Data: 2005-12-27 14:16:51
    Temat: Re: Zakup zza granicy,kiedy w pkpir
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    seba wrote:
    > kupilem towar z poza UE -jaki mam przyjac kurs dolara

    A z jaką datą masz dokument celny?

  • 3. Data: 2005-12-27 14:33:00
    Od: "seba" <i...@a...pl>

    z data grudniowa 09.12.05

  • 4. Data: 2005-12-28 08:14:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    seba wrote:
    > kupilem towar z poza UE zaplacilem gotowka w listopadzie,towar
    > dostalem w grudniu.Pytanie
    > -jaki mam przyjac kurs dolara,czy sredni NBP (dewizy czy waluta?)z
    > dnia otrzymania towaru czy z dnia zaplaty za towar

    Potrzebne Ci dwa kursy - z dnia zapłaty
    i z dnia zarachowania - w ustawie (art22?)mowa ośrednim NBP
    (jaki byś nie wziął - różnice wyjdą takie same)

    > -kiedy wpisac to do kpir

    Skoro Cię nie stać na biuro, to może czytaj więcej.
    Prowadzisz KPiR, a do rozporządzenia nie zajrzałeś nawet?
    Zakup towarów handlowych musi być ujęty w kpir
    - niezwłocznie po ich otrzymaniu,
    najpóźniej przed przekazaniem do magazynu, przerobu lub sprzedaży.