  • 1. Data: 2003-04-08 06:53:22
    Temat: Zakupy przez internet amazon podatek
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Witam

    Chciałbym kupić notebook w sklepie internetowym amazon . Czy musze od tego
    zapłacić cło bądź akcyzę
    i jak to się odbywa. I gdzie można znaleźć aktualne stawki cła i akcyzy na
    wyroby elektroniczne. (komputery)

    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-04-08 07:03:18
    Temat: Re: Zakupy przez internet amazon podatek
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "diddo" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > zapłacić cło bądź akcyzę
    > i jak to się odbywa. I gdzie można znaleźć aktualne stawki cła i akcyzy

    Sprawdzałeś, czy amazon wysyła elektronikę do Polski.
    Swego czasu miałem kłopoty z oprogramowaniem. Nie chcieli wysłać.
    Nie wiem jak jest z cłem.
    Do mnie zawsze przychodziło bezpośrednio do domu.
    Fakt, że zawartość była sprawdzana, bo parę razy natknąłem się na pieczątki
    urzędu celnego, ale nigdy nic nie chcieli.
    Sądzę, że ci to zatrzymają do czasu zapłacenia wszytkich należności.

  • 3. Data: 2003-04-08 09:44:46
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Dzięki za odpowiedz