  • 81. Data: 2015-03-21 17:01:48
    Temat: Re: Założenie działalności
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2015 o 16:25, cef pisze:

    > Czyli nie wyobrażasz sobie faktu, że można
    > podatki czy zusy płacić i prowadzić swoje ewidencje
    > i tylko przelewać należne daniny, a jak urząd sobie zechce, to przyjdzie
    > i sobie sprawdzi czy dobrze naliczasz i płacisz.

    Pacz mi na usta: To nie jest danina tylko ubezpieczenie.

    > Spójrz na PIT - jakoś okazało się, że nie potrzeba składać co miesiąc
    > pita - tylko zaliczki i jakoś system się nie zawalił.

    owszem, bo to PODATEK i od niego nie zależy żaden przywilej pracownika.

    > Za pracowników tez płacę PIT jednym przelewem i daję jedną
    > deklarację roczną a jakoś z PIT-11 urząd sobie potrafi sprawdzić.

    owszem, bo to PODATEK i od niego nie zależy żaden przywilej pracownika.

    > Jak zajdzie potrzeba, to się dowie.

    Jak?

    Uważasz, że ubezpieczyciel nie musi wiedzieć za kogo jest ubezpieczenie
    i na jakich warunkach? I jak ty za 40 lat pójdziesz na emeryturę, to się
    ZUS dowie z kosmosu ile i kto za ciebie wpłacał? Albo jak trafisz do
    szpitala, etc.

  • 82. Data: 2015-03-21 17:03:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.03.2015 o 16:21, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Razem z milionami emerytów i rencistów obecnych i tymi, którzy niedługo
    > przejdą na emerytury?

    No trudno. Kiedyś i tak to nastąpi. A ta organizacja mafijna doi ile
    wlezie.

  • 83. Data: 2015-03-21 17:26:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemysław,

    Saturday, March 21, 2015, 5:03:13 PM, you wrote:

    > No trudno. Kiedyś i tak to nastąpi.

    Pierdol się! Nie po to przez dziesiątki lat płacę składki, żeby na
    stare lata zdychać z głodu w imię twoich pojebanych pomysłów.

    > A ta organizacja mafijna doi ile wlezie.

    Sprawdź DOKŁADNIE budżet tej organizacji i przestań pieprzyć głupoty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 84. Data: 2015-03-21 17:44:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 17:01, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Pacz mi na usta: To nie jest danina tylko ubezpieczenie.

    To bez znaczenia. Pacz na konkluzję.

> [...]
    > i na jakich warunkach? I jak ty za 40 lat pójdziesz na emeryturę, to się
    > ZUS dowie z kosmosu ile i kto za ciebie wpłacał? Albo jak trafisz do

    Ale myślenie widzę sprawia Ci wiele trudności.
    Przecież napisałem, że jak zajdzie potrzeba to się dowie.
    Zapyta i zajrzy do dokumentacji u płatnika składek i się dowie.
    Podobnie jak trafisz do szpitala. Wydaje się nieprawdopodobne, ale
    bez tych informacji na bieżąco ZUS nie upadnie.

  • 85. Data: 2015-03-21 17:47:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jasne. Ale w międzyczasie obecni emeryci zrobią rewolucję gerontów.

    Tylko jeśli nie dostaną jakiejś jałmużny.
    Rewolucja - wielkie słowo, powoli przestaję w nią wierzyć.

  • 86. Data: 2015-03-21 17:54:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Saturday, March 21, 2015, 5:47:57 PM, you wrote:

    > Tylko jeśli nie dostaną jakiejś jałmużny.

    A skąd weźmiesz na tę jałmużnę?

    > Rewolucja - wielkie słowo, powoli przestaję w nią wierzyć.

    Możesz się zdziwić. Głód już niejedną rewolucję wywołał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 87. Data: 2015-03-21 18:09:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A skąd weźmiesz na tę jałmużnę?

    No przecież Ci młodzi do 75 roku będą pracować.

    > Możesz się zdziwić. Głód już niejedną rewolucję wywołał.

    Może się zdziwię. Ale może nie dożyję.
    Ja miałbym inną koncepcję uzdrawiania państwa,
    wtedy pewnie szybciej ludzie wyszliby na ulice.

  • 88. Data: 2015-03-21 18:10:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Możesz się zdziwić. Głód już niejedną rewolucję wywołał.

    Głód głodem, jeśli będzie możliwość pracy i rozwoju młodych, to ani
    rewolucji, ani głodu starych nie będzie, nawet jak już emerytur nie będzie.

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2015-03-21 18:11:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Pierdol się! Nie po to przez dziesiątki lat płacę składki, żeby na
    > stare lata zdychać z głodu w imię twoich pojebanych pomysłów.

    Jakich pomysłów? Pomysł, że twoje składki gdzieś są to jest dopiero
    "pojebany pomysł" ;)

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2015-03-21 19:06:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Saturday, March 21, 2015, 6:09:53 PM, you wrote:

    > No przecież Ci młodzi do 75 roku będą pracować.

    Założeniem jest likwidacja ZUS - nie ma znaczenia, że młodzi będą
    pracować.

    > Może się zdziwię. Ale może nie dożyję.
    > Ja miałbym inną koncepcję uzdrawiania państwa,
    > wtedy pewnie szybciej ludzie wyszliby na ulice.

    Albo kraj pogrążyłby się w chaosie i ludzie wymarli z głodu...

    --
    Best regards,
    RoMan