  • 1. Data: 2006-01-22 19:44:43
    Temat: Zamiana kasy fiskalnej na drukarkę fiskalną
    Od: Kowalski <k...@W...com>

    - czy musze zgłaszać do US, iż chce wprowadzić dodatkowe urzadzenie
    fiskalne przed jego uruchomieniem? (bo cos mi sie wydaje ze nie trzeba,
    a serwisant wprowadzil mnie w błąd - trzeba chyba tylko zgłosić w ciągu
    7 dni po jego uruchomieniu)
    - czy stara kasa może zostać tak jak jest? czy też dlatego że nie będzie
    uzywana powinna może zostać zgłoszona jako rezerwowa kasa?

  • 2. Data: 2006-01-23 07:22:32
    Temat: Re: Zamiana kasy fiskalnej na drukarkę fiskalną
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Kowalski" <k...@W...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >serwisant wprowadzil mnie w błąd - trzeba chyba tylko zgłosić w ciągu 7 dni

    Dla nastepnych urzadzen fiskalnych nie ma obowiazku zglaszania 'przed'.
    Ale nie ma tez odliczen.

    > - czy stara kasa może zostać tak jak jest? czy też dlatego że nie będzie
    > uzywana powinna może zostać zgłoszona jako rezerwowa kasa?

    Bezpiecznie napisac pismo ze kasa staje sie kasa rezerwowa

    Darek