  • 1. Data: 2004-07-29 07:47:00
    Temat: Zamkniecie DG
    Od: "matrix" <m...@1...pl>

    Chcę ostatecznie zamknąć DG. Do których instytucji
    jakie dokumenty muszę złożyć i w jakiej
    kolejności?

    Dzięki
    Mirek

  • 2. Data: 2004-07-29 15:24:51
    Temat: Re: Zamkniecie DG
    Od: "michal" <m...@p...onet.pl>

    matrix napisał(a) w wiadomości: ...
    >Chcę ostatecznie zamkn?ć DG. Do których instytucji
    >jakie dokumenty muszę złożyć i w jakiej
    >kolejno?ci?
    >
    >Dzięki
    >Mirek

    ZUS, urzad skarbowy, urzad statystyczny, urzad gminy (miasta). W ZUS na
    pewno ZWUA i ZWPA. W urzedzie skarbowym to zależy od tego czy jestes
    vatowcem, najlepie zadzwoń i zapytaj. Urząd statystyczny - druk RG-2
    (chyba). Urzad miasta - wniosek o wykreślenie z ewidencji DG.

  • 3. Data: 2004-07-30 12:59:52
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    michal pisze:

> [...]
    > vatowcem, najlepie zadzwoń i zapytaj. Urząd statystyczny - druk RG-2
    > (chyba). Urzad miasta - wniosek o wykreślenie z ewidencji DG.

    Jesli na KPiR trzeba zaczac od wczesniejszego powiadomienia US o zamiarze
    przeprowadzenia spisu...

    Boguslaw