  • 1. Data: 2005-04-20 09:52:51
    Temat: Zapomniany raport dobowy - co dalej ?
    Od: "Jacek" <n...@n...pl.pl>

    Zapomniałem zrobic raportu dobowego prowadząc sprzedaż następnego dnia.
    Zorientowałem się dopiero przy kolejnym raporcie dobowym, który zawiera
    podsumowanie 2 dni sprzedaży.
    Co teraz powinienem zrobić ?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-20 10:21:15
    Temat: Re: Zapomniany raport dobowy - co dalej ?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jacek" <n...@n...pl.pl> napisał w wiadomości
    > Zapomniałem zrobic raportu dobowego prowadząc sprzedaż następnego
    > dnia. Zorientowałem się dopiero przy kolejnym raporcie dobowym, który
    > zawiera podsumowanie 2 dni sprzedaży.
    > Co teraz powinienem zrobić ?

    awykonalne

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2005-04-20 17:24:47
    Od: "Jacek" <n...@n...pl.pl>

    Jan Werbiński j...@j...com napisał(a):

    > awykonalne

    Przepraszam, źle zadałem pytanie. Wiem, że juz teraz nie wydrukuję tamtego
    dobowego, ale chciałbym wiedzieć jak to zaksięgować.

    Jacek

  • 4. Data: 2005-04-20 19:11:15
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Przepraszam, źle zadałem pytanie. Wiem, że juz teraz nie wydrukuję
    > tamtego dobowego, ale chciałbym wiedzieć jak to zaksięgować.

    Jeżeli Twoja kasa pracuje w trybie niefiskalnym, to bez znaczenia że go nie
    wykonałeś. Napisz sobie raport na kartce z zeszytu.

    Jeżeli pracuje w trybie fiskalnym, TO SIĘ NIE DA prowadzić sprzedaży dniu
    następnym, bez wydrukowania raportu.

    Twój problem nie może istnieć!
    :-)

    Zaksięguj to, tak jak masz przyjęte w swojej księgowości.

  • 5. Data: 2005-04-20 19:40:06
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Jeżeli pracuje w trybie fiskalnym, TO SIĘ NIE DA prowadzić sprzedaży dniu
    > następnym, bez wydrukowania raportu.

    Akurat.
    Drukarka fiskalna niestety to dopuszcza.

  • 6. Data: 2005-04-20 19:46:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Akurat.
    > Drukarka fiskalna niestety to dopuszcza.

    IMHO, wg instrukcji Posnet Thermal takie coś jest niemożliwe. Nie znam
    innych, ale nie powinny pozwolić na takie coś bo to jest podstawowy wymóg
    jaki mają spełniać.

  • 7. Data: 2005-04-20 19:50:39
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > IMHO, wg instrukcji Posnet Thermal takie coś jest niemożliwe.

    Ale Optimus Vento pozwala.

  • 8. Data: 2005-04-21 16:40:54
    Od: "maria" <m...@n...pl>

    euro 2000 tez pozwala