  • 1. Data: 2005-04-20 10:47:59
    Temat: PIT36L + Pit37 a odliczenia
    Od: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>

    Witam

    mam taką wątpliwość. Rozliczam się z tytułu DG
    na zasadach "liniowych" /PIT 36L/ a poza tym mam inne
    dochody /etat, umowy zlecenia/ z tytułu któych
    skaładam PIT37. Czy mogę odliczać wydatki
    mieszkaniowe i z PIT-O od dochodów wykazanych
    w PIT37?
    Co prawda wydatki mieszkaniowe mogłaby teoretycznie
    odliczyć od swojego PIT36 moja żona, ale u niej
    nie dałoby się całej kwoty odpisać.
    A tak w ogólen to te PITy z roku na rok jakieś dziwniejsze są...

    Piotr Sawrycki