  • 1. Data: 2004-09-21 14:10:30
    Temat: Zaświadczenie o dochodach
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Jak wylicza się dochody pracownika w celu wpisania do zaświadczenia np. do
    banku albo do sprzedaży ratalnej. Czy są one równe z tym co dostaje się na
    rękę (oczywiście bez ew. rodzinnego). Nie mam żadnych kredytów ani
    zobowiązań tak więc zakład nic mi nie potrąca.

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

    ... zagłosuj na nią klikając w banner rankingowy

  • 2. Data: 2004-09-21 16:48:12
    Temat: Re: Zaswiadczenie o dochodach
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 4:10 PM, Tomasz Gębala wrote:
> [...]
    > rękę (oczywiście bez ew. rodzinnego). Nie mam żadnych kredytów ani
    > zobowiązań tak więc zakład nic mi nie potrąca.

    Zwykle średnia za ostatnie trzy miesiące, czasem brutto, czasem netto -
    zwykle banki mają swoje formularze (ulotki), na których jest to
    napisane, ważne by kwota była także słownie. Bankowi bardziej chodzi o
    rząd wielkości niż o dokładnośc co do grosza.

    Pzdr: Catbert