  • 1. Data: 2007-01-21 22:53:39
    Temat: Zaświadczenie o wpisie z "oznaczeniami unijnymi"
    Od: "Lucasdm" <x007@WYTNIJ_SPAMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    wykładam w banku zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej, a babeczka zwraca mi uwagę, że powinienem uaktualnić
    zaświadczenie, bo nie mam na nim "oznaczeń unijnych".
    Aktualny dokument mam z 2002 roku.

    Czy:
    - może mi ktoś z szanownych napisać o co dokładnie chodzi?
    - czy można to "nowe" zaświadczenie załatwić korespondencyjnie?

    Pozdrowienia
    Lucasdm

  • 2. Data: 2007-01-22 08:49:59
    Od: "MS." <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > gospodarczej, a babeczka zwraca mi uwagę, że powinienem uaktualnić
    > zaświadczenie, bo nie mam na nim "oznaczeń unijnych".

    Dziwna sprawa, robilem w styczniu aktualizacje i nic o nowych "oznaczeniach
    unijnych" mi nie wiadomo.
    Zaswiadczenie wyglada identycznie jak te z 2002 roku.

  • 3. Data: 2007-01-22 09:28:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Jan 2007, Lucasdm wrote:

> [...]
    > Aktualny dokument mam z 2002 roku.
    >
    > Czy:
    > - może mi ktoś z szanownych napisać o co dokładnie chodzi?

    Nic nie wiem o "oznaczeniach unijnych"!
    Za to wiem że w wyniku nowelizacji przepisów trzeba było zaktualizować
    wpis, aby działy DG były opisane numerami PKWiU.
    Aktualizacja była obowiązkowa - no chyba że ktoś miał wpis zrobiony
    właśnie w taki sposób (powpisywane "numerki").
    Jeśli aktualizacja nie powodowała zmiany zakresu DG (czyli tylko
    "ponumerowano dotychczasową działalność") to była bezpłatna.

    Pewnie o to chodzi :), z "unijnością" nie miało to jednak nic wspólnego.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-22 09:35:47
    Od: "MS." <m...@p...onet.pl>

    > Za to wiem że w wyniku nowelizacji przepisów trzeba było zaktualizować
    > wpis, aby działy DG były opisane numerami PKWiU.

    Chyba chodzilo o kody PKD (EKD)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-01-22 10:30:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>