  • 1. Data: 2003-11-24 13:45:28
    Temat: Zawieszenie DG
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Wiem, że to temat wielokrotnie wałkowany, ale po przeglądnięciu archiwum
    wiem w sumie mniej, niż wiedziałem wrześniej. ;) Sytuacja - VAT, KPiR:

    * zgłaszam do US, że zawieszam
    * ZWUA w ZUSie

    Co miesiąc składam 'zerowe' VAT7. Czy płacę zdrowotne w ZUS? Co jeszcze
    płacę i o czym jeszcze zapomniałem poinformować jakiś urząd? :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2003-11-25 06:44:12
    Temat: Re: Zawieszenie DG
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    .
> [...]
    >
    > Co miesiąc składam 'zerowe' VAT7. Czy płacę zdrowotne w ZUS? Co jeszcze
    > płacę i o czym jeszcze zapomniałem poinformować jakiś urząd? :)

    jeżeli wyrejestrowałeś sę z wszystkich ubezpieczeń to zdrowotnego równiez
    nie płacisz

  • 3. Data: 2003-11-25 07:24:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    jeszcze
    > płacę i o czym jeszcze zapomniałem poinformować jakiś urząd? :)

    Pozostaje zgłoszenie do urzędu rejestracyjnego.

    (Ustawa o statystyce publicznej DU 88/95 poz 439
    Art. 42. 2 ze szczególnym uwzględnieniem art 42.1 pkt 5 )

  • 4. Data: 2003-11-25 18:40:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Nov 2003 13:45:28 +0000 (UTC), w
    <s...@s...zagle.org.pl>, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > Co miesiąc składam 'zerowe' VAT7.

    Po co?

  • 5. Data: 2003-11-26 23:11:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2003, Radosław Popławski wrote:

    >+ Mon, 24 Nov 2003 13:45:28 +0000 (UTC), w
    >+ <s...@s...zagle.org.pl>, Samotnik
    >+ <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):
    >+
    >+ > Co miesiąc składam 'zerowe' VAT7.
    >+
    >+ Po co?

    A co, przestał być podatnikiem czy w ustawie o VAT jest takie
    samo (jak w PIT) zwolnienie "od składania zerowych i ujemnych
    deklaracji" ? Znaczy: "przespałem coś" ??
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2003-11-27 01:29:05
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > A co, przestał być podatnikiem czy w ustawie o VAT jest takie
    > samo (jak w PIT) zwolnienie "od składania zerowych i ujemnych
    > deklaracji" ? Znaczy: "przespałem coś" ??

    jeżeli chodzi o VAT to nowela z 1996r. (wyjaśniłem powyżej/poniżej
    zależy jak kto ma ustawione...)
    nie chce mi się studiować ustawy pdof ale gdzie jest tam zwolnienie
    (w momencie kiedy powstał obowiązek podatkowy i złożyłem PIT-5)
    nie składania póżniej deklaracji kiedy mam np. stratę ?

    pozdr. Darek SP2BZW

    P.S. znaczy znowu coś przespałem ?

  • 7. Data: 2003-11-27 08:58:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003, Dariusz Stefan wrote:
    [...]
> [...]

    >+ (w momencie kiedy powstał obowiązek podatkowy i złożyłem PIT-5)
    >+ nie składania póżniej deklaracji kiedy mam np. stratę ?

    ...a tego to nie twierdziłem :) Jest tylko zwolnienie polegające
    na obowiązku składania PIT w momencie jak pojawi się podatek (ze
    sławetnym brakiem określenia czy chodzi o "do zapłacenia").
    [...]
    >+ P.S. znaczy znowu coś przespałem ?

    Nie, widać ja jestem na etapie że ustawę o VAT trzeba ponownie
    przeczytać !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)