  • 1. Data: 2002-02-22 00:15:03
    Temat: Zbieg okoliczności ubezp - ZUS
    Od: "Mateusz" <m...@i...pl>

    Mam krótkie pytanie - nie jestem pewien, ale wolałbym się upewnić :)

    Prowadząc działalność i pracując na pół etatu (um.o pracę) z wynagrodzeniem
    380 brutto i tak trzeba opłacac pełny ZUS z tytułu prow. dzialności?

    Pozdrawiam
    Mateusz

  • 2. Data: 2002-02-22 00:23:53
    Temat: Re: Zbieg okoliczności ubezp - ZUS
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wynagrodzeniem
    > 380 brutto i tak trzeba opłacac pełny ZUS z tytułu prow. dzialności?

    tak....
    wymiar etatu nie jest ważny,
    by w DG płacić tylko zdrowotne musisz mieć >=760 z etatu brutto

    pozdr
    KTP