  • 1. Data: 2002-02-21 21:49:19
    Temat: umowa o dzieło - jaki podatek?
    Od: "dyskusyjne" <g...@p...onet.pl>

    Witam, mam pytanie:
    Jeżeli mam podpisaną umowę o dzieło z firmą, dla której utworzyłem witryne
    internetową,
    całość na X PLN brutto, posiadam zaświadczenie o pobieranie nauki, to czy
    mam, jeśli tak to z kim, gdzie, jak i ...,, się rozliczyć? Jaki podatek mam
    zapłacić. Podobno dopiero po roku?Czy to prawda.Jaki podatek od tej kwoty X?
    Poprosze o dokładne opisanie czynności, które pozwolą na zgodne za
    przepisami potraktowanie tej sprawy.
    Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-02-22 09:50:11
    Temat: Re: umowa o dzieło - jaki podatek?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2002, dyskusyjne wrote:

    >+ Witam, mam pytanie:
    >+ Jeżeli mam podpisaną umowę o dzieło z firmą, dla której utworzyłem witryne
    >+ internetową,
    W tym roku czy zeszłym ?

> [...]
    >+ zapłacić. Podobno dopiero po roku?Czy to prawda.Jaki podatek od tej kwoty X?

    Będziesz rozliczać się samodzielnie z USem, PIT-37 jak mniemam.
    Tak jest miejsce na wpisanie "dochodów od...umów o dzieło..."
    "Za miesiąc" nie musisz się martwić - płatnik (firma z którą masz umowę)
    zapłaciła zaliczkę, po zakończeniu roku muszą ci dać papier
    z informacją ile tego było (też przepiszesz).

    Pozdrowienia, Gotfryd