  • 1. Data: 2002-02-21 20:19:36
    Temat: Klasyfikacja działalności - PKD
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Gdzie na sieci mozna znaleźć pełna polska kalsyfikacje dzialalności?
    Kiedys przypadkiem na nią trafiłam, ale zgubiłam ten link.
    Może ktoś w was wie gdzie tego szukać?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2002-02-21 20:59:08
    Temat: Odp: Klasyfikacja działalności - PKD
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:o...@l...localdomain...
    > Gdzie na sieci mozna znaleźć pełna polska kalsyfikacje dzialalności?
    > Kiedys przypadkiem na nią trafiłam, ale zgubiłam ten link.
    > Może ktoś w was wie gdzie tego szukać?

    --------
    http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/prawo/doc/PKD/pk
    d_spis_tresci.html