  • 1. Data: 2004-01-07 08:09:01
    Temat: Zdrowotne od wielu działalności
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Witam

    Juz mi się wszystko pomieszało. Kiedyś (znaczy napewno jeszcze na początku
    roku 2003) było tak, że jak ktoś miał dwie działalnosci i były wpisane na
    jednym papierze to płacił i tak tylko jedno zdrowotne, ale podobno w ciągu
    roku cos sie zmieniło. Czy to prawda?

    Pozdro
    Strebor

  • 2. Data: 2004-01-07 08:27:23
    Temat: Re: Zdrowotne od wielu działalności
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Strebor wrote:

> [...]
    > wpisane na jednym papierze to płacił i tak tylko jedno zdrowotne, ale
    > podobno w ciągu roku cos sie zmieniło. Czy to prawda?

    Gdzies ostatnio czytalem, ze jedna osoba fizyczna ma miec JEDEN wpis.

    a nia nim te wszystkie "formy dzialnosci".

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-08 07:50:08
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednym papierze to płacił i tak tylko jedno zdrowotne, ale podobno w ciągu

    Tak, od 01.04.2003 zdrowotne placone jest od kazdego tytułu, czyli np.
    DG+S.C - dwie składki zdrowotone.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2004-01-08 10:31:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Łukasz Kaliński wrote:

> [...]
    [...]
    >+ Tak, od 01.04.2003 zdrowotne placone jest od kazdego tytułu,

    Pewnikiem znowu oberwę za czepianie się :], ale trudno - ktoś
    musi :) : nie "tytułu" ale "źródła". "Tytuł" jest używany
    w UoSUS i "prowadzenie DG" to właśnie "tytuł" (jeden !).

    >+ czyli np. DG+S.C - dwie składki zdrowotone.

    ...z niejasnością czy S.C.+S.C. to jedno "źródło" czy dwa :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)