  • 1. Data: 2004-01-07 07:29:30
    Temat: jak prawidlowo zainstalowac platnika
    Od: "Jarek" <q...@T...pl>

    Witam
    Prosze powiedzcie jak prawidlowo zaistalowac nowego platnika 6.

    Czytalem jeden post ze przy instalacji nowego platnika 6, na werje 5, nowy
    platnik nie odinstalowywuje starej wersji.

    Czy najpierw trzeba odinstalowac stara wersje 5, zeby bylo prawidlowo , czy
    mozna ja usunac w jakis sposob po instalacji nowej wersji 6.

    Czy wgranie katalogu BAZA ze starej wersji platnika przenosi wszustkie dane
    do nowej wersji platnika

    Dziekuje za wszelkie informacje

    Jarek

  • 2. Data: 2004-01-07 12:42:48
    Temat: Re: jak prawidlowo zainstalowac platnika
    Od: Jarek <r...@o...pl>

    Jeszcze tej wersji nie udało mi się pobrać ale jeżeli automatycznie nie odinstalowuje
    się wersja 5 to trzeba to zrobić ręcznie np. z poziomu panelu sterowania
    (odinstalowanie zaleca ZUS na swoich stronach).
    Przed jakimikolwiek czynnościami związanymi z instalacją dobrze byłoby zrobić kopię
    bazy *.mdb. Są tam wszystkie podstawowe dane potrzebne w razie czego do odtworzenia
    starej wersji.
    Wersja 6 przed otwarciem bazy pochodzącej z wersji 5 powinna zreorganizować ją i
    dostosować do współpracy z wersją bieżącą.
    Tak jak napisałem na początku nie miałem bezpośredniego kontaktu z nowym Płatnikiem
    dlatego proponuję zrobić kopię, najlepiej całego katalogu Płatnik.
    Powodzenia i oby ta wersja nie okazała się kolejnym \"Płacznikiem\" ;-)
    Jarek
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-07 12:57:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jarek napisał:

> [...]
    > poziomu panelu sterowania (odinstalowanie zaleca ZUS na swoich
    > stronach). Przed jakimikolwiek czynnościami związanymi z instalacją

    Hmm... co do nowej wersji to własnie ZUS *odradza* odinstalowywanie
    wersji 5. Zaleca instalowanie "szóstki" na poprzednią wersję.
    Tu możesz nawiązac kontakt: ;-)

    http://www.zus.gov.pl/warszawa_http.htm#_p.p.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-07 13:47:59
    Temat: Re: Re: jak prawidlowo zainstalowac platnika
    Od: Jarek <r...@o...pl>

    Przepraszam, faktycznie nie zalecają odinstalowania poprzedniej wersji. Chyba zbyt
    szybko czytałem informacje umieszczone na stronie. Jeszcze raz przepraszam za
    wprowadzenie w błąd i dziękuję za szybką reakcję.

    Jarek
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-01-07 16:29:17
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Dnia 2004-01-07 13:57, Użytkownik Maddy napisał:
    > Hmm... co do nowej wersji to własnie ZUS *odradza* odinstalowywanie
    > wersji 5. Zaleca instalowanie "szóstki" na poprzednią wersję.
    > Tu możesz nawiązac kontakt: ;-)
    No i dzięki temu mamy po instalacji dwóch Płatników ... mam tylko
    nadzieję, że nie będą musieli obaj płacić składek ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2004-01-08 23:44:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 07 Jan 2004 13:57:29 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Hmm... co do nowej wersji to własnie ZUS *odradza* odinstalowywanie
    >wersji 5. Zaleca instalowanie "szóstki" na poprzednią wersję.
    Zaleca na poprzednia wersje ale domyslnie instaluje nowa w katalogu
    ".../Platnik6" w ktorym to raczej poprzedniej wersji nie ma :)
    Ja zainstalowalem wlasnie domyslnym katalogu, bez usuwania wersji 5.
    Po odpaleniu 6 podlaczyl sie do bazy z 5 (instalowalem zarowno wersje
    SQL jak i MDB), przekonwertowal i dziala.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl