  • 1. Data: 2004-01-07 08:14:45
    Temat: Ulga remontowa a umowa użyczenia
    Od: "Agnieszka" <c...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie związane z ulgą remontową. Czy mając umowę użyczenia (mieszkam z
    teściową) na 3 pomieszczenia,tj. piętro domku jednorodzinnego, mogę odliczyć
    wydatki związane tylko z tymi pomieszczenia, czy też można odliczyć wydatki
    dotyczące całego budynku, np. materiały do nowej instalacji gazowej (kocioł,
    grzejniki, rury, itd.) albo drzwi zewnętrzne ? Będę wdzięczna za podpowiedź.

    Pozdrawiam, Agnieszka