  • 1. Data: 2003-02-07 11:58:57
    Temat: Zerwanie umowy z Kasą Mieszkaniową
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Od roku oszczędzam w KM. Przede mna jeszcze 2 lata (na tyle opiewa umowa).
    Ale: muszę kupić TERAZ mieszkanie. W jaki sposób to rozegrać, żeby nie
    stracić ulgi?

    Czy mogę np. mieszkanie kupić na kredyt, a po 2 latach wyciągnąć kasę z KM i
    spłacić ten kredyt?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-07 13:15:29
    Temat: Re: Zerwanie umowy z Kasą Mieszkaniową
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Bardzo dobry pomysł

    Kupujesz mieszkanie i mzieniasz cel oszczędzania. wpłącasz np. 100 zł
    miesięcznie do końcsa umowy i bierzesz kredyt z KM na spłate kredytu.

  • 3. Data: 2003-02-07 14:30:06
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    Fri, 7 Feb 2003 12:58:57 +0100, "BaLab" <b...@p...com> napisal:

> [...]
    >stracić ulgi?
    >
    >Czy mogę np. mieszkanie kupić na kredyt, a po 2 latach wyciągnąć kasę z KM i

    Witam
    mozesz
    - zdefiniowac cel oszczedzania jako splata innego kredytu
    - wziac kredyt pomostowy

    pzdr
    Jan
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec