  • 11. Data: 2009-01-02 21:13:27
    Temat: Re: Zlecenia <200zł ryczałtem??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009, Tomek wrote:

    > Czy czegoś nie widzę czy naprawdę komuś się nudziło ??

    Nudziło się.
    Tym bardziej że to głupota straszna, bije w uzyskujących najniższe
    przychody a mających jakieś koszty (np. dojazdu).
    Taki przepis już był w przeszłości i został zlikwidowany.

    Jak chcieli komuś zrobić dobrze to mogli dopisać "podatnik może"
    (i tak by nikt nie skorzystał).

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-01-02 21:46:54
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-01-2009 o 22:13:27 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Nudziło się.
    > Tym bardziej że to głupota straszna, bije w uzyskujących najniższe
    > przychody a mających jakieś koszty (np. dojazdu).
    > Taki przepis już był w przeszłości i został zlikwidowany.

    Jak się ten mój przykład rozwiązywało wtedy?
    Faktycznie korekta rachunku i dopłata, czy jest
    prostsze wyjście?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 13. Data: 2009-01-02 22:21:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009, Tomek wrote:

    > Jak się ten mój przykład rozwiązywało wtedy?

    Nie wiem.
    Nie pamiętam czy nie było wtedy "150 zł od umowy" i czy nie zlikwidowano
    dlatego, że znajdujący się w II przedziale zawierali 800 umów
    po 150 zł, opłacanych stawką z I przedziału :P

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2009-01-12 18:19:21
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    > 1/2/2009 wypłacam 150zł z opcją że do końca miesiąca
    > może jeszcze drugie 150zł wypłacę. Jeśli pobiorę podatek
    > ryczałtem i wypłacę potem te drugie 150zl, to będzie
    > do korekty pierwszy rachunek i trzeba będzie gościowi dopłacić
    > 18% z nieuwzględnionego wcześniej KUP.

    Należy skorygować pierwszy rachunek?

    Vasco

  • 15. Data: 2009-01-12 19:08:35
    Temat: Re: Zlecenia <200z? rycza?tem??
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-01-2009 o 19:19:21 Vasco <v...@p...fm> napisał(a):

    > Nale?y skorygowaae pierwszy rachunek?

    Też mi taka opcja wychodzi, z tym że to oznacza
    że jakiś gasipies dał ciała, bo zamiast uprościć
    to skomplikował sprawę.
    Jeśli w całkowicie prawidłowym postępowaniu
    wychodzi koniecznośc korekty, to ktoś,
    mówiąc kolokwialnie, upadł na głowę.

    --
    Pozdrawiam,