eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3 › Zmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3
  • Data: 2003-12-29 10:27:46
    Temat: Zmiana Urzędu Skarbowego (miejsca zamieszkania), a NIP-3
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Wiem, że istnieje możliwość zmiany miejsca rozliczania się podatnika w
    ramach rozliczenia rocznego, z miejsca zameldowania na miejsce aktualnego
    zamieszkania.
    Wiem, że potrzebna jest do tego jakaś umowa najmu/użyczenia lokalu
    podatnikowi (ale tylko na wezwanie urzędu?), a także, że muszę przed końcem
    roku wysłać NIP-3.
    No i teraz pojawia się problem. Dzisiaj usłyszałem dwie sprzeczne opinie -
    pierwsza, że muszę wysłać tenże NIP-3 do starego urzędu, a druga, że muszę
    wysłać NIP-3 do nowego urzędu.
    Która z nich jest prawdziwa?

    --
    Przemysław Maciuszko