  • 1. Data: 2004-01-03 16:37:30
    Temat: Zmiana miejsca zameldowania a US...
    Od: KrzyDzi <d...@S...pl>

    Witajcie,

    W połowie grudnia zmieniłem miejsce zameldowania. Czy mam się
    rozliczać w "nowym" Urzędzie Skarbowym za 2003 rok? Czy poporzedni US
    jest zobligowany, aby przesłać moje papiery do nowego US? Ile to może
    potrwać? Czy NIP-3 mam złożyć w nowym Urzędzie?

    Z góry dziękuję za (p)odpowiedzi.

    Pozdrowienia
    Krzysztof D.

  • 2. Data: 2004-01-03 18:56:08
    Temat: Re: Zmiana miejsca zameldowania a US...
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > W połowie grudnia zmieniłem miejsce zameldowania. Czy mam się
    > rozliczać w "nowym" Urzędzie Skarbowym za 2003 rok? Czy poporzedni US

    Skladasz NIP3 w nowym urzedzie i niczym wiecej sie nie zajmujesz.

    --
    Krzysiek, Krakow